Anda Ada

Tonton Video Dr Azlan Di Bawah

Siapakah Dr Azlan dalam video di atas?

Untuk makluman anda, Dr Azlan merupakan seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.
 
Beliau pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pemenang pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak), Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).
.
.
Berikut kami kemukakan beberapa sijil dan anugerah yang beliau perolehi. 
 
Menurut Dr Azlan, perubahan gaya hidup memberi impak besar kepada kemerosotan tahap kesihatan manusia.
 
Fakta paling nyata memperlihatkan penduduk negara Malaysia menduduki tangga pertama bagi masalah kegemukan di dunia.

Mereka juga berisiko menghidap penyakit tiga serangkai seperti sakit kencing manis, buah pinggang, dan tekanan darah tinggi. Umum mengetahui herba adalah tumbuhan yang mengandungi pelbagai khasiat dari aspek perubatan.

Penyelidik Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Kuantan, Dr Norazlanshah Hazali antara penggerak kepada usaha memartabatkan industri herba.

Bermula dari 2005, Dr Norazlanshah atau lebih mesra dengan Dr Azlan yang juga pakar dalam bidang toksikologi, keselamatan dan terapi makanan memperolehi lebih 20 geran penyelidikan bernilai lebih RM1 juta iaitu daripada Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MOA), Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI), Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (MySihat) dan Kementerian Pengajian Tinggi.

Masalah kerosakan buah pinggang & hati ini berkait rapat penyakit seperti obesiti, tekanan darah tinggi,kencing manis, gout, darah tinggi, sirosis dan hemodialisis.

Sebab itu lah anda akan dapati kebanyakan pesakit-pesakit ini jika tidak dirawat segera akan mengalami masalah buah pinggang. Kalau anda ada masalah kencing manis, anda sebenarnya berisiko tinggi untuk mengalami masalah kegagalan buah pinggang.

.

Oleh itu, bagi merawat masalah anda ini, anda perlukan satu formula yang boleh merangsang pertumbuhan semula sel-sel organ dalam badan untuk kembali sihat.

Bagi mengatasi masalah-masalah ini, Dr Azlan dan beberapa penyelidik lain telah menjalankan kajian selama 7 tahun bagi mencari formula terbaik merawat masalah ini.

7 tahun?

Ya, 7 tahun, bukannya 7 bulan, atau 7 minggu , apatah lagi 7 hari!

Berikut kami paparkan maklum balas beberapa pesakit buah pinggang, kencing manis & darah tinggi yang telah mendapat reaksi positif selepas menggunakan formula Dr Azlan ini.

Dalam penyelidikan yang Dr Azlan jalankan, beliau hanya menggunakan sumber  alami dari tumbuh-tumbuhan yang ada di negara kita Malaysia yang tercinta ini.

Dan hasil yang ditemui memang menakjubkan.

Siapa sangka negara kita sebenarnya banyak sumber alami untuk diketengahkan dalam bidang perubatan. Kos penyelidikan selama 7 tahun ini telah menelan belanja beratus ribu ringgit!

Ya, RATUS RIBU RINGGIT dengan masa 7 TAHUN untuk dapatkan formula ini!

Tak percaya kos penyelidikan Triple T mencecah ratusan ribu ringgit?

Ok di sini kami sertakan beberapa geran yang Dr Azlan perolehi untuk menjalankan kajian.

Nak buat satu-satu kajian ni bukannya mengambil sehari dua.

Ianya mengambil masa yang lama dan menelan belanja kos yang tinggi

See?
 
Anda nampak kan bukan senang dan mudah nak dapatkan formula ni.
 
Ratusan ribu ringgit dan bertahun-tahun kajian dibuat barulah dapat formula ini.
 
Alhamdulillah, setelah menghadapi pelbagai onak dan duri, Dr Azlan dan team beliau berjaya menghasilkan formula yang berkesan untuk membantu mereka yang ada masalah buah pinggang, kencing manis dan darah tinggi.

Ini hasil result yg diperolehi setelah 7 tahun kajian dibuat.

Anda boleh baca bahagian conclusion di mana formula Dr Azlan ini berpotensi untuk regenerate sel hati & buah pinggang yang dah rosak dan seterusnya membantu pesakit-pesakit buah pinggang, kencing manis, dan darah tinggi.

Anda nak baca kisah benar mengenai pesakit buah pinggang yang dah gunakan Triple-T ni tak?
 
Ok, ni nak cerita sikit mengenai seorang Dato’ ni. 

Kisah ni diceritakan oleh beliau sendiri kepada Dr Azlan, bukan kami reka ya.

Jom baca kisah beliau di bawah

 

Saya Dato’ Habibah Zon, mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, merupakan seorang pesakit buah pinggang tahap 4 dengan bacaan Creatinine 250 dan GFR (fungsi buah pinggang) tinggal 17%.

Saya berhubungan secara online, hampir setahun setengah dengan doktor hospital herbal pakar buah pinggang di China, iaitu Hospital Shijiazhuang Kidney Disease Hospital, dekat Beijing, sebelum bersetuju untuk mendapat rawatan di sana selama seminggu dalam bulan Mac/April 2016.

Info yang saya dapat ingin saya kongsikan di sini. Laporan ujian darah saya menunjukkan fungsi (GFR) buah pinggang dah tinggal 17% (ketika itu). Ini bukan bermakna 83% lagi sudah mati sepenuhnya. Daripada scan/xray di sana,10% saja yg betul2 mati dan sebenarnya, bakinya bertoksin dan perlu dibersihkan/dipulihkan.

Selama seminggu saya di sana, fungsi buah pinggang (GFR) saya meningkat 5%(17%–>22%).

Darah merah, cholesterol, potassium, uric acid, sodium, gula dan calcium jadi normal. Cara rawatannya 100% herba – 2 jenis minuman herba; Osmertheraphy, iaitu menggunakan 2 plat letrik yang diletak herba dan baring dgn kedua bahagian buah pinggang di belakang badan di atasnya; dan rendam kaki dengan herba (footbath).

Creatinine jugak turun tinggal 200, namun kos yang saya terpaksa tanggung adalah USD3000 atau RM12,000.

Malangnya di akhir rawatan, penterjemah (translator) yang membantu saya, mendapat selsema, dan saya seterusnya dijangkiti demam dan selsema, menyebabkan Createnin naik mendadak ke 248 dan fungsi GFR turun sedikit ke 18%. Hati2, pesakit buah pinggang sangat sensitif dengan virus.

Elakkan demam selsema kerana ia akan meningkatkan Creatinine dengan cepat.

Namun akibat kos yang sangat tinggi saya balik ke Malaysia dan hanya mampu membawa balik mesin Osmertheraphy serta ubatan herbanya untuk rawatan di rumah.

Kos in sahaja USD2000 (rm8000) untuk 2 minggu.

Nak bawak balik minuman herba tu agak berat dan kosnya juga amat tinggi.

Pulang ke Malaysia, saya dijangkiti flu/demam lagi sekali dan Creatinine naik ke 278 dan GFR turun ke 15%.

Selain meneruskan Osmertheraphy, saya terpaksa mencari alternatif tambahan yang lain, akhirnya jumpa Triple-T ByDrAzlan untuk menyambung semula rawatan dalaman secara oral.

Walaupun, asalnya doktor pakar dari hospital di Malaysia, melarang untuk mengambil ubatan herba, hasil pertemuan saya dengan doktor pakar buah pinggang di China, menunjukkan ramuan herba yang terpilih, diiktiraf dan ada kajian saintifik mengenainya, mampu membersihkan toksin2 melekat di buah pinggang dan memperbaharui sel2 baru agar dapat menjalankan fungsinya semula.

Saya berjumpa sendiri dengan Doktor Azlan selepas mengadakan pertemuan dengan rakan yang memperkenalkan Triple-T ini.

Selepas amalkan Triple-T dan mula minum pada minggu akhir bulan Mei. Pada 31 Mei, buat ujian darah, lepas seminggu dapat result creatinine turun dari 278 ke 212. GFR naik dari 15 ke 20. Alhamdulillah.

*Syukur sangat kerana dengan ikhtiar saya ni Allah izinkan dengan kos yang mampu milik di Malaysia.*

Triple-T ByDrAzlan mengawal sambil merawat dengan lebih awal terutama punca2 masalah kita. *Manfaat setanding dengan kepakaran dari luar.*

Dato’ Habibah Zon,Mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, Petaling Jaya

Ini pula kisah seorang Pak Cik yang menghadapi masalah kencing manis

MEMPERKENALKAN, TEH HERBA TRIPLE-T

TRIPLE-T merupakan satu-satunya teh herba dalam Malaysia yg di formulasikan dari herba-herba tempatan yang mana telah menjalani kajian saintifik selama 7 tahun!  Pengasas produk ini ialah Dr Azlan, yang merupakan seorang pakar toksikologi.
 
Secara asasnya, Triple-T adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea) yang :
  • Membantu Mencuci Organ – Cellular Detox
  • Membantu Memulihkan Sel Hati & Buah Pinggang
  • Membantu Menghapuskan Sel Lemak Merbahaya.

Triple-T telah melalui kajian saintifik Research & Developement (R&D) oleh pakar toksikologi dan terapi makanan Dato’ Asst. Prof. Dr. Norazlanshah lebih 7 tahun.  Ia terbukti berkesan secara saintifik dan tidak toksik kepada badan..

Triple-T juga kaya antioksidan & 100% herba semulajadi.
Triple-T sangat-sangat disarankan untuk mereka yang mempunyai masalah kencing manis, darah tinggi dan kegagalan buah pinggang, serta mereka yang ingin menjaga kesihatan.
.
Triple-T juga sesuai diamalkan sebagai minuman kesihatan seisi keluarga

Triple-T mengandungi gabungan herba terpilih iaitu O.stamineus, F. deltoidea dan C.sinensis

Setiap daripada bahan yang digunakan dalam Triple-T mempunyai fungsi dan kebaikkannya tersendiri.

Berikut adalah senarai ringkas kandunagn herba aktif herba dalam Triple T fungsi serta kegunaan bahan yang digunakan.

Herba F. Deltoidea

  • Herba ini digunakan dalam secara tradisional di timur Semenanjung Malaysia dan Borneo, di mana daun, buah-buahan, batang dan akar dipercayai mempunyai sifat-sifat penyembuhan.

 

  • Ia juga di serinkali digunakan untuk memulihkan serta menambah tenaga seterusnya dapat mengatasi masalah kelesuan badan akibat seharian penat bekerja.

Herba O. Stamineus

  • Hampir keseluruhan bahagian pokoknya boleh digunakan.
  • Kebaikkan herba ini adalah lantaran kandungan sebatian bioaktifnya yang istimewa seperti cirsimaritin, myoinositol, orthosiphon, pillion, rhamnasin, , kerotin, kerotinoid, minyak pati, flavanoid, glukosid, glikoprotein, saponin dan terpenoid.
  • Pokok ini telah terkenal sejak turun temurun kerana dapat membantu menyingkirkan toksid yang berlebihan.

Herba C. Sinensis

  • Herba ini mengandungi sebatian bioaktif yang meningkatkan kesihatan badan.
  • Ia kaya dengan polifenol seperti flavonoid dan catechin, yang berfungsi sebagai antioksidan.
  • Antioksidan ini mampu mengurangkan pembentukan radikal bebas dalam badan, melindungi sel-sel dan molekul dari kerosakan. Radikal bebas ini diketahui memainkan peranan dalam proses penuaan dan pelbagai penyakit.
  • C.sinensis mengandungi kafein kurang daripada kopi, tetapi cukup untuk menghasilkan kesan.
  • Ia juga mengandungi asid amino L-theanine, yang boleh bekerja secara sinergi dengan kafein untuk meningkatkan fungsi tubuh 

Antara lain khasiat gabungan herba yang terkandung dalam Triple-T by DrAzlan adalah :  

  • Mengekalkan Kesihatan Umum
  • Antioksidan Yang Tinggi Dan Penghapus Radikal Bebas
  • Selamat Dan Tidak Toksik Pada Badan
  • Merangsang Pertumbuhan Semula Sel Badan Yang Lebih Sihat
  • Meningkatkan Kesegaran Badan.
  • Mengatasi Masalah Lesu Dan Letih
  • Mengekalkan Kesihatan Dalaman Badan
  • Meningkatkan Kekuatan Badan

Keberkesanan Triple-T sememangnya telah diakui ramai dan telah banyak dipaparkan media cetak dan juga media elektronik.

Berikut kami berikan salah satu kisah benar pengguna Triple T yang pernah disiarkan di dalam akhbar Utusan Melayu , pada April 28, 2016.

Amenuddin Embok, 38, menghidap penyakit gout dan kencing manis sejak berusia 20-an lagi. Dia juga disahkan menghidap penyakit buah pinggang kronik pada Februari 2012 kesan daripada pengambilan ubat penahan sakit berterusan rentetan penyakit-penyakit yang dihidapi bertahun-tahun.

Dia yang berasal dari Johor, melakukan perniagaan kecil-kecilan, telah berkeluarga dan mempunyai empat orang anak. Dia reda dengan ketentuan Tuhan apabila akhirnya terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak dan menjalani rawatan hemodialisis.

Entah bagaimana pada 2015, dia terlihat iklan Triple-T byDrAZLAN (Triple- T) di Internet yang menawarkan bantuan kepada pesakit sepertinya.

“Pada awal penggunaan produk ini saya ‘terpikat’ dengan kelebihannya yang menyatakan (menerusi tagline) satu rawatan alternatif yang membantu pesakit buah pinggang seperti saya.

“Seterusnya sebagai ikhtiar, saya mencuba produk Triple-T, dalam usaha untuk memulihkan penyakit ini tanpa perlu melakukan pemindahan buah pinggang yang sudah tentu memerlukan kos yang tinggi.

“Pada Mei tahun lepas, saya membeli produk ini. Dalam sebulan yang pertama saya merasakan seolah-olah gout yang saya hidapi itu bertambah teruk. Namun, saya tabahkan diri dan terus menggunakan produk ini.

“Selepas dua bulan menggunakannya, saya mendapati tekanan darah saya mula stabil biarpun selepas menjalani proses dialisis. Beberapa bulan kemudian, dirasakan buah pinggang sudah mula berfungsi, tekanan darah tinggi mula stabil, gout hilang dan saya sendiri boleh menikmati makanan laut secara sedikit-sedikit.

“Kini selepas hampir setahun saya menggunakan Triple-T, alhamdulillah saya telah mula mendapat balik kualiti hidup saya semula yang hilang selama ini dengan menjalani kehidupan yang aktif.

“ Saya sekarang sudah mula bermain badminton bersama rakan-rakan dan tidak lagi memerlukan kerusi roda untuk bergerak.

“Darah yang dahulunya pekat kehitaman, kita sudah mula menjadi merah seperti darah normal,” kata Amenuddin.

Dia mengakui terpanggil untuk menjual produk ini dalam usaha untuk membantu mereka yang senasib. Dia kini lebih sihat dari dahulu dan semakin aktif.

Dalam pada itu dia menambah, kandungan Triple-T yang berasaskan kepada tumbuh-tumbuhan herba merupakan produk yang membantu sebagai rawatan alternatif untuk merawat kesihatan.

“Dahulu kala, nenek moyang kita sudah lama guna tumbuhan-tumbuhan seperti ini dalam merawat diri. Mereka terus menggunakan tumbuh-tumbuhan herba yang asal terus ke ‘mulut’.

“Tetapi menerusi beberapa siri ujikaji sains menggunakan teknologi dan penyelidikan serta pembangunan (R&D), tumbuhan herba seperti ini lebih mudah untuk didapati setelah diproses menjadi produk-produk tertentu.

“Namun perlu diingat, produk-produk berkenaan perlu dikenal pasti hanya yang terbaik boleh membantu dalam rawatan.

“Saya juga nasihatkan orang ramai yang mempunyai masalah agar jangan mengambil ubat atau herba sembarangan tanpa ada back-up saintifik daripada yang pakar,” jelasnya lagi.

Kami paparkan lagi beberapa testimoni pengguna Triple-T

Ragu-ragu dengan tahap keselamatan Triple-T?

Untuk makluman anda, Triple-T telah berada di pasaran sejak tahun 2014 lagi. Pada tahun 2015 Triple-T telah lulus saringan pertama oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk berada di bawah kategori produk semulajadi dalam kategori tradisional.

Dua tahun kemudian pula, yakni pada tahun awal tahun 2017, Triple-T telah lulus ujian terakhir untuk mendapat nombor pendaftaran daripada  KKM.

Ini bermakna sepanjang tempoh 3 tahun ini, produk Triple-T telah diberikan  pemantauan yang begitu ketat di bawah di bawah seliaan KKM. Nampak tak, bukan senang KKM nak luluskan produk kesihatan di bawah kategori herba ni, setelah 3 tahun barulah KKM  berpuas hati dan memberikan kelulusan nombor pendaftaran.

Fasa awal pengkelasan produk Triple T
Surat Kelulusan Nombor Pendaftaran KKM
No. pendaftaran KKM Produk Triple-T di website NPRA
Pelekat hologram dari KKM

Jadi ini bermakna :

  • Triple-T adalah SELAMAT untuk diminum semua peringkat umur.
  • Triple-T telah MEMENUHI & LULUS SEMUA ujian yang ditetapkan oleh pihak KKM.
  • Triple-T BERDAFTAR dengan KKM dengan no MAL1612004TC.

So macam mana , berminat nak dapatkan Triple T by Dr Azlan ?

Berikut merupaka harga Triple T.

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TRIPLE-T ini adalah RM180 + RM10 Kos penghantaran = RM190.

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM190 sebulan.

Bagi kami, ianya sudah cukup murah.

Apalah sangat RM190 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni. 

So macam mana, still was-was nak cuba? Masih berkira-kira nak keluarkan pelaburan untuk kesihatan sendiri?

 
Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN ANDA tidak penting, TOLONG JANGAN BELI! 

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain klik di sini segera

Ops,  Tunggu Sekejap!

Memandangkan anda mempercayai formula Dr Azlan ni, kami ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini. 

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, saya  ada  tawaran hebat buat anda.

Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA.

  • 4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM360 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.20/hari sahaja untuk minuman kesihatan.
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal ?
  • PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10
  • Harga asal kesemua di atas adalah (RM180 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM730!
  • Tapi anda bayar RM360 sahaja! Anda jimat sebanyak RM370, diskaun sehingga 50%.
 
 AMARAN : Syarikat kami dalam proses untuk daftar GST. So jika anda lambat membuat pembelian, kemungkinan besar  anda akan dikenakan GST bagi setiap pembelian produk Triple-T

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan Triple T Sekarang Juga!

Untuk pembelian, anda boleh bayar menggunakan Online Banking dari mana-mana bank yang anda ada.

Kalau tak ada online banking jangan risau kerana sistem kami ni juga boleh accept debit/kredit card yang mana memudahkan anda membuat pembayaran secara online menggunakan kad ATM (kad debit) anda.

Anda hanya perlu masukkan nombor kad dan nombor VCC (3 nombor yang tertera di belakang kad ATM anda tu). Kad ATM sekarang kalau ada tulis VISA atau MASTERCARD boleh digunakan sebagai debit kad. Sama fungsi macam kad kredit juga.

Kalau anda ada kredit kad boleh juga gunakan kredit anda untuk membuat pembayaran secara online.  

Kami dah mudahkan urusan anda. Jadi, anda tak perlu susah-susah pergi bank untuk cash deposit, segalanya di hujung jari anda sahaja.

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah

PAKEJ A

Beli 2 Percuma 2
RM750
RM 360 Super Jimat
  • 4 Kotak Triple-T
  • FREE 4 Sachet
  • FREE Kos Pos
  • Anda Jimat Sebanyak RM370
MOST POPULAR

PAKEJ B

Pakej Jimat
RM370
RM 200
  • 2 Kotak Triple-T
  • FREE 2 Sachet Triple T
  • FREE Kos Pos
  • Anda Jimat Sebanyak RM160
PAKEJ JIMAT

PAKEJ C

Trial Package
RM 140
  • 1 Kotak Triple-T
  • FREE 1 Sachet Triple T
  • FREE Kos Pos
  • Jimat RM50
Normal Price

Jika anda ada sebarang masalah sila klik gambar di bawah untuk whatsapp kami secara automatik

Copyright © 2017 - Produk by Dr Azlan